Jump to content

České a slovenské streamy

stream

• Please log in to reply
24 replies to this topic

Najlvin #1 Posted 24 October 2017 - 04:46 PM

Senior Airman

• Member
  • 566 battles
  • 42
  • [T54CS] T54CS

Jsem sice v letadlech nováček, začal jsem to aktivně hrát až teď po aktualizaci 2.0, ale chytlo mě to. A jelikož i rád dělám videa, tak jsem začal své pilotní začátky také streamovat. Vůbec nevím, jestli ještě někdo na české, případně slovenské scéně letadla streamuje. Každopádně pokud by měl někdo zájem stavit se, budete vítáni. Streamy dělám nepravidelně, ale poměrně často, a prioritu teď u mě mají hlavně letadla. Tanků a lodí mám poslední dobou plné zuby a letadla jsou takový příjemný oddych. Chtěl bych z toho udělat pravidelnou sérii ;-)

Můj kanál na YouTube:

https://www.youtube.com/user/Najlvin

Pokud někdo z vás také dělá streamy z letadel, neváhejte a pište linky na vaši tvorbu do tohoto tématu. Rád se přiučím od zkušenějších :-)

Edited by Najlvin, 24 October 2017 - 04:48 PM.

vbobo #2 Posted 25 October 2017 - 08:52 PM

Master Sergeant

• Advanced Member
  • 56 battles
  • 70
Teď už tu těžko někoho zkušenějšího najdeš...
Dokud se nevrátí Nadvláda, lítám na druhé straně zeměkoule (https://android-navody.cz/world-of-warplanes-1-9-4-stale-zije/)
Ale ten ping ...

Najlvin #3 Posted 28 October 2017 - 06:55 PM

Senior Airman

• Member
  • 566 battles
  • 42
  • [T54CS] T54CS

Další streamer zkusil nová letadla.

https://www.youtube....h?v=88fj6EkER_4

Najlvin #4 Posted 29 October 2017 - 10:07 AM

Senior Airman

• Member
  • 566 battles
  • 42
  • [T54CS] T54CS

Tady je ještě jeden český streamer, který začal točit i letadla. Snad mu jeho nadšení vydrží ;-)

https://www.youtube....rEcC_PIctGe4K9g

Najlvin #5 Posted 10 November 2017 - 10:00 AM

Senior Airman

• Member
  • 566 battles
  • 42
  • [T54CS] T54CS