Jump to content

WOWP 2019

• Please log in to reply
7 replies to this topic

salamCZ #1 Posted 20 May 2019 - 05:43 PM

Airman Basic

• Member
  • 214 battles
  • 2

Zdar, mám dotaz, jsem začátečník, odehráno asi 200 bitev. Normálně hraju WOT, ale zkusil jsem i toto. O WOWP vím leda kulový a nechce se mi listovat celé forum, proto mám pár základních dotazů.

1. lítám tiery 2, 3, 4. Po pár bitvách mi přišlo, že sem nějakej hrozně dobrej , pořád na topu ve výsledcích, až mi to přišlo divný, páč talent na hry fakt nejsem - ve WOT jsem i po skoro 20k bitvách strašnej jantar cca 4000 osobko, což je hlubokej podprůměr . Pak mi došlo, že proti mě i se mnou hrajou ve wowp boti, teda nemám to nijak potvrzeno, ale psát mohu jen 2-3 hráčum v týmu, navíc chování mnoha letadel v boji je takové šablonovité a prakticky pořád stejné + křesní jména co maj jako nick mi taky neseděli v takovým množství. Z toho mi vyšlo, že zbytek jsou boti. Možete mi to pls potvrdit nebo vyvrátit.

2. Pokud odpověď na bod 1 je ano, tak boti sou v tý hře proto, páč to skoro nikdo nehraje?

3.Pokud odpověď na bod 2 je ano, tak skoro nikdo to nehraje, protože to nějak patchem 2.0 podělali(nějaké střípky jsem zaslechl)? Já hrál před tím patchem asi 40 bitev a když srovnám současnou verzi, tak tadle je mnohem hezčí/lepší, ale to je jen subjektivní názor bo sem nic, takřka nic neodehrál.

4. Pokud je to tak, co bylo ve staré verzi lepší?

5. Nebo je to v něčem jiném? Nějaký legendární contributor co hraje naprosto čistě, jako je už přes rok ve wot?

Prosím o normální odpovědi, fakt vím prdlajs a jen samé domněnky...a hlavně, jestli to fakt sou samí boti, tak se mi to už moc hrát nechce :-( Díky Salám.

ToraCZ #2 Posted 21 May 2019 - 11:07 AM

Senior Airman

• Conquest Member
  • 5013 battles
  • 42
  • [GWDYS] GWDYS

Stručná verze

1. Ano

2. Ano

3. Ano

4. Spousta věcí

5. Ne

:teethhappy:

Edited by ToraCZ, 21 May 2019 - 11:34 AM.

ToraCZ #3 Posted 21 May 2019 - 11:34 AM

Senior Airman

• Conquest Member